It’s final det blir svengelska

8 Nov

Konichiwa!
Jag kommer få hjälp att flytta hit så mycket som möjligt av min gamla blogg! När allt är på plats kommer jag gå igenom och städa upp i inläggen och göra bloggen mer lätt-navigerad.  Eventuellt kommer jag att lägga till översättningar i äldre inlägg, sortera in allt i rätt kategorier och lägga till taggar. Räknar med att det kommer ta ett tag och eftersom jag inte vet när flytten börjar har jag inte satt upp någon deadline än. Jag började med en länk-lista upp i menyn men kom på att det inte är någon idé att fortsätta tills jag vet hur mina länkar på förra bloggen kommer hamna så det får duga som det är så länge. Om du vill kika på lite bra länk-tips direkt kan du kika på min gamla blogg, eller fråga mig vettja! Det kliar i både blogg- och pysselfingrar nu så detta ska bli jätte kul!

 

 

 

I’m going to use a service to move my old craft-blog here and then I’ll begin to organize my blog to make it easier to navigate. I might add translations to my old entries (they are all in Swedish), I have to sort out all my categories and add tags. I imagine all this is going to take awhile and I don’t know when moving my old blog to this one is going to happen so I won’t set up a deadline yet. I started a list of links that you can find in the upper menu but realized that I don’t know where my old list will be placed after the move so this super short list will have to do for now. But if you want some great inspiration-links check out my old blog, or just ask 😉 However, I am eager to both blog and craft so this is going to be so much fun!

Leave a Reply

