Moriko kammar hem vinsten! / Moriko won!

8 Nov

Håller på att gå igenom mina foton på datorn, tänkte att det gäller att passa på nu när min systemkamera är inlämnad på reparation och jag inte kommer fylla på med så många nya. Kommer gå igenom mapp för mapp och lägga upp en del på min Flickr. När jag loggade in på flickr möttes jag av en super-rolig överraskning. Jag är nämligen  med i en nystartad grupp på Flickr som heter Elite Chihuahua Competition där man varje månad kan lägga till tre foton på sin chihuahua. I slutet av varje månad sker en omröstning om bästa bild och den som vinner får sitt foto publicerad på gruppens framsida. Första vinsten som delades ut blev en delad – mitt fotografi av Moriko var en av vinnarna!  Jag blev jätte glad när jag såg det! Lite pinsamt att upptäcka det så här i efterhand bara. Hursom- spana in gruppen här och gå med om du använder Flickr och har en chi!

 

 

 

I’m sorting trough my photos on my computer, thought it was appropriate to do that while my camera is still being repaired (no new news yet). I’m looking trough one folder at a time (one for each day) and am going to add some to my Flickr. When I logged in to Flickr i was meet with a great surprise! I’m a member of a new group called  Elite Chihuahua Competition, where members each month can enter three photos of their Chihuahuas. At the end of each month members vote for their favorite picture and the winner gets his/hers photo published on the front page of the group. This time we were joined winners – my photograph of Moriko was one of the winning photos! I was really happy when I saw it! A little embarrassed to discover that in retrospect though. Anyhow -check out the group here and join it if you have a chi!

Leave a Reply

