X-mas decorations 2011

15 Dec

Förra helgen var jag ledig och kunde åka hem för att ladda om batterierna och spendera tid med sambon. Det är fin fint att vara här och att jobba men jag kan ändå inte låta bli att längta hem.

Vi passade på att klä granen, jag tycker det är ok att tjuvstarta eftersom att jag inte får vara hemma något i jul så känns det bra att få se lägenheten lite julfin.

Last weekend I went home to recharged my batteries and spend time with my BF. It’s great being here and to have a job but I can’t help but miss my apartment and BF.

We decided to decorate our Christmas tree.

För tre år sedan startade jag en ny tradition att handla en julkula i uggleformat. Mitt mål är att en jul kunna ha en egen liten gran med bara ugglor i. Lite för mycket kanske men jag gillart ändå ^_^

Three years ago I started a tradition to buy an owl-ornament for x-mas. My goal is to one day have my own little tree with only owls in it. Kind of over the top I know but I like it ^_^

På grund av Moriko plecerade vi granen ovanpå ett litet bord i år.

Because of Moriko we put our tree on a little table.

Leave a Reply

