Stämplar/Stamps

3 Jan

Arrgh. Jag har precis fått ett mail där det står att min nya almanacka borde dimpa ner i brevlådan imorgon, tyvärr kommer jag redan vara i Stockholm då. Typiskt! Men jag borde inte klaga med tanke på att jag har fått lite förlängning på mitt tillfälliga jobb! Jag får be pojkvännen posta almanackan till mina föräldrar i Stockholm. Apropå almanackor så läste jag detta inlägg och har nu sån himla lust att köpa nya stämplar! Det var riktigt längesedan jag gjorde något med stämplar och att pimpa almanackan lite skulle vara ett kul projekt att börja med.

Alla stämplar från panduro.se / All stamps from panduro.se

Arrgh, I just got a mail that my new planner should arrive in my mail tomorrow. But before my mail arrives I’ll already be in Stockholm again. What a bummer. But I can’t really complain since I’ve been asked to stay longer at my temporary work-place! I’ll ask my BF to mail it to my parents address. And speaking of new planners after reading this entry I can’t wait to buy some new stamps and go nuts with them. To pimp my planner seems like a fun place to start!

Leave a Reply

